Powered By Blogger

miercuri, 5 mai 2010

PAPERGIRL BRASOV MASSIVE!


http://papergirlbrasov.wordpress.com/

Cu ceva vreme in urma, mi-a trimis Cici (prietena mea de la capitala -haha) un mesaj pe Facebook (ca tot e trendy) cu subiectul “Ia zi,te bagi?” , in care imi povestea despre noua ei super-descoperire (cea mai tare de la HI5 incoace) : “ROMANIAN PAPER GIRL”.

In mintea mea,toate rotitele isi indeplineau sarcina “Hm…dar presupune implicare maxima…materiale…timp…bani de drum+toate cele,caldura si aglomeratie…ah my fav la naiba …dar de ce as face asta?dar nu e corect, de ce tocmai la Bucuresti?Vin eu din varful muntelui…ei da…ar fi fain sa coloram si Brasovul…ar fi fain sa…EXACT!”

Totul a ramas la stadiul de vis pana sa vorbesc cu Anca si Sebi care s-au apucat de treaba numaidecat! Prima replica a Ancai a fost “Dar trebuie sa ne implicam,sa stii!”-avand in vedere cat sunt de aiurita.Nici nu puteam sa intalnesc niste persoane mai serioase,care se implica 1000% in tot ceea ce fac.Lucky Brasowood! Si uite asa , ne-am apucat de treaba : Ioana , Anca si Sebi.


Mii de multumiri artistilor inscrisi , celor care ne sustin si promoveaza proiectul. ^:)^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu